درس می خونم!
- - چرا؟...
- تا آینده رو با تو بسازم
- می رم باشگاه بدنسازی!...
- -چرا؟!...
- تا تو از من خوشت بیاد.
- ریشمو میزنم ... موهامو کوتاه می کنم مدرسه می ر م کتاب می خونم آهنگ گوش می دم گیتار میزنم به خودم میرسم نفس می کشم زندگی می کنم خودمو نمی کشم ....
- - چرا؟!
- تا یه روز دوباره ببینمت...چون یه روز مال من میشی حالا میبینی..:)
پ.ن: بی تو
نه بوی خک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم
چرا صدایم کردی
چرا ؟
-