هنوزم وقتی میرم دربند – از میدون تجریش حست میکنم ...تو چی هستی؟توی این شهر
همه جا جا پای تویه... تو همه ی سوسو های روشنایی این شهر تاریک تو تک ستاره ای...
تو کی هستی؟...کاش اصلا نبودی
خورشید جاودانه می درخشد در مدار خویش
مانیم که یا جای پای خود می نهیم و غروب می کنیم
هر پسین
این روشنای خاطر آشوب در افق های تاریک دوردست
نگاه ساده فریب کیست که همراه با زمین
مرا به طلوعی دوباره می کشاند ؟
ای راز
ای رمز
ای همه روزهای عمر مرا اولین و آخرین حسین پناهی
+ نوشته شده در شنبه دوازدهم مرداد ۱۳۸۷ ساعت 10:0 توسط شایان
|